Dbamy o Twoje bezpieczeństwo - dlatego prosimy o kontakt telefoniczny przed odbiorem zamówienia. Dziękujemy

Katalog firmowy – przedstaw produkty w jak najlepszej odsłonie

Większość firm w trakcie swojej działalności decyduje się na wydruk katalogu. Pełni on również funkcje sprzedażowe. To sposób przede wszystkim na to, aby podnieść prestiż marki. Przydaje się np. podczas prowadzonych rozmów handlowych. Jeśli chcesz, aby klient zapoznał się z pełną ofertą firmy w wygodnej formie, podaruj mu właśnie katalog!

Co powinien zawierać dobrze zaprojektowany katalog?

Musisz liczyć się z tym, że przygotowanie takiej publikacji jest poważnym zadaniem i większym wydatkiem niż np. wizytówki. Dlatego lepiej wcześniej precyzyjnie zaplanuj jej zawartość, a następnie znajdź firmę specjalizującą się w projektowaniu i druku katalogów. W Krakowie możesz liczyć na nas! Wówczas opracowanie materiału reklamowego będzie miało sprawny przebieg, a wszelkie wątpliwości czy uwagi skonsultujesz z grafikiem na bieżąco.

Jednym ze sposobów prezentacji są tabele porównawcze. Ponadto często w katalogach stosuje się kody – producenta oraz EAN – każdego towaru. Te dane znacznie ułatwiają późniejszą komunikację między kupującym a sprzedającym. Nasi specjaliści zadbają o to, aby całość miała przejrzysty, powtarzalny układ, np. ze zdjęciem, opisem, kodem i podziałką z interlinią.

Zawsze doradzamy klientom, aby powstałe katalogi zamieszczali na swojej firmowej stronie internetowej lub partnerów biznesowych, z którymi współpracują. Jeśli prowadzisz międzynarodową sprzedaż, dobrze jest zadbać o tłumaczenia publikacji.

Co powinno znaleźć się w publikacji:

  • dobre fotografie – ich jakość jest bardzo ważna. Jeśli dodatkowo produkty można uwiecznić w sposób lifestyle’owy – w otoczeniu, w który są użytkowane, to zyskasz sugestywny przekaz, działający na wyobraźnię i pokazujący praktyczne zastosowanie. Dobre wrażenie na odbiorcach robią także przedmioty uchwycone z różnej perspektywy,
  • opisy artykułów –  obejmujące w zwięzłej formie najważniejsze ich cechy, takie jak np. waga, skład, atesty, atuty,
  • prezentacja technologii – gdy wykorzystywana jest np. określona procedura, wówczas warto to zaakcentować. Można się tu posłużyć również specjalnie stworzonymi oznaczeniami/ikonami.

Dlaczego warto zdecydować na wydruk katalogów?

Inwestycja w druk katalogów może przynieść w wiele korzyści dla Twojego biznesu. Świadczy nie tylko o prestiżu marki, ale także o jej profesjonalizmie. Podczas bezpośredniego kontaktu z klientem wręczenie katalogu działa niekiedy skuteczniej niż przesłanie go drogą online. Kontrahent zapamiętuje wówczas lepiej dane przedsiębiorstwo, a to dodatkowo zyskuje w jego ocenie na wartości. Będzie mógł także robić notatki na stronach publikacji czy zaznaczać interesujące go fragmenty.

Mając wydruk przed sobą, odbiorca jest w stanie łatwiej i szybciej skontaktować się z Twoją firmą, dopytać o konkretny produkt czy usługę, czy nawet złożyć zamówienie bez konieczności wysyłania e-maila.

Przekazany katalog pomoże Ci również wzmocnić relację z kontrahentem! Pozwala podczas spotkania krótko objaśnić zawarty w nim asortyment, przytoczyć najcenniejsze atrybuty poszczególnych artykułów i wskazać najważniejsze informacje. Jako Studio Graficzne Dobry Projekt z Krakowa oferujemy wydruk katalogów firmowych od podstaw oraz druk katalogów, a więcej informacji zamieściliśmy naszej stronie głównej.

Zapraszamy do zapoznania się z naszym artykułem Mieć czy nie mieć – dlaczego posiadanie wizytówek jest istotne?

Punkt odbioru

Szybki kontakt

Studio Graficzne:(+48) 692-908-027

Mail: biuro@studiodobryprojekt.pl

Drukarnia:(+48) 608-516-502

biuro@druk-projekt.pl