Ile kosztuje projekt wizytówki?

Jednym z najprostszych, a zarazem najbardziej skutecznych narzędzi marketingowych jest wizytówka. Z jej pomocą możesz przekazać klientowi kontakt do swojej firmy oraz jej dane. Ponadto pozwala na przedstawienie Twojego przedsiębiorstwa z jak najlepszej strony.

Podstawą sukcesu jest dobry projekt wizytówki, który sprawi, że wywrzesz na kontrahentach odpowiednie wrażenie. Ktoś, kto potrafi skutecznie zaprezentować własną firmę, z pewnością podchodzi do swojej pracy z równą uwagą i zaangażowaniem.

Wizytówki Standard
100 szt. 59 zł netto
  • Klient dostarcza projekt
  • Papier: kreda błysk 350g
  • Zadruk: 4+4 (dwustronny)
  • Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Wizytówki Premium
100 szt. 79 zł netto
  • Indywidualny projekt graficzny
  • Papier: kreda błysk 350g
  • Zadruk: 4+4 (dwustronny)
  • Czas realizacji: 1-2 dni robocze
Wizytówki Exclusive
100 szt. 89 zł netto
  • Indywidualny projekt graficzny
  • Papier: kreda błysk 350g
  • Zadruk: 4+4 (dwustronny)
  • Uszlachetnienie: folia błysk/mat
  • Czas realizacji: 1-2 dni robocze

Jak zmniejszyć koszt wizytówki?

Na jakości z pewnością nie warto oszczędzać. Pamiętaj jednak, że cena, jaką zapłacisz, zależy także od tego, ile pracy trzeba będzie włożyć w przygotowanie Twoich wizytówek. Drukiem muszą zająć się profesjonaliści, natomiast grafikę możesz opracować samodzielnie. Miej na uwadze, że czas, który poświęcisz na ten cel, mógłbyś spożytkować zupełnie inaczej – na przykład na zajęcie się tym, co stanowi główną działalność Twojej firmy.

Alternatywnym rozwiązaniem jest skorzystanie z usług agencji reklamowej lub drukarni. Ludzie, którzy zawodowo zajmują się projektowaniem wizytówek, z pewnością poradzą sobie z tym zadaniem szybko i sprawnie. Musisz jednak liczyć się z tym, że nie zrobią tego za darmo. Koszt takiej usługi bywa różny, jednak zwykle zamyka się w przedziale 30-150 zł. Czy to dużo? To zależy. Jeśli potrzeba Ci niewielu sztuk, może się okazać, że za wykonanie projektu zapłacisz więcej, niż za sam druk wizytówek. Z drugiej strony, dzięki temu zyskasz wielu nowych kontrahentów, dlatego będzie to bardzo trafiona inwestycja.

Niektóre firmy oferują też trzecią możliwość – na ich stronach dostępne są kreatory online. Są one bardzo intuicyjne, więc z ich pomocą łatwo stworzysz projekt samodzielnie, dzięki czemu zapłacisz tylko za druk. Musisz jedynie:

  1. wybrać szablon,
  2. określić rozmiar i orientację wizytówki,
  3. dostosować ją do Twoich potrzeb i kliknąć “zamawiam”.

Na co powinieneś zwrócić uwagę?

Podstawową rzeczą, o jakiej należy pamiętać przy projektowaniu, jest fakt, że nie tworzysz wizytówek dla siebie. Ich zadaniem jest reprezentowanie Twojej firmy w oczach innych, zwykle obcych Ci ludzi – i to w momencie, kiedy Ciebie nie ma w pobliżu. Zatem nie masz możliwości udzielenia im informacji czy rozwiania ewentualnych wątpliwości. Opracowując projekt wizytówki, powinieneś więc zadbać o to, żeby była ona przede wszystkim czytelna i estetyczna. Do elementów, na które należy zwrócić szczególną uwagę, zaliczają się:

  1. logo – pamiętaj, że jest ono swoistym herbem Twojej firmy – powinno najmocniej przyciągać wzrok kontrahentów – co nie znaczy, że musisz umieszczać je w centralnym miejscu. Zadbaj jednak, by było ono odpowiednio duże i wyraziste;
  2. twoje imię, nazwisko oraz stanowisko, jakie zajmujesz – wydaje się, że to banał, ale wiele osób o tym zapomina;
  3. czcionka – wybierz ciekawą, ale czytelną. Pamiętaj też o odpowiedniej wielkości liter;
  4. barwy – najlepiej jest trzymać się jednej linii kolorystycznej. Dobrze, jeśli będzie ona współgrać z logo oraz z profilem działalności firmy. Jeśli np. zajmujesz się projektowaniem kominków, lepiej sprawdzi się czerwień, a jeśli ogrodów – zieleń.
  5. grafika i rozmieszczenie słów – tu warto zachować zdrowy rozsądek, bo nadmiar ozdób może skutecznie odwrócić uwagę od ważniejszych elementów, jak np. numer telefonu czy adres.

Podsumowanie

Jeżeli potrzebujesz wizytówek dla swojej firmy, zleć ich druk profesjonalistom. Samodzielne wykonanie projektu może być bardzo trudne. Wykwalifikowani fachowcy nie będą mieć żadnych problemów ze stworzeniem chwytliwej i przyjemnej w odbiorze grafiki. Zdaj się na doświadczenie i wiedzę pracowników ze Studia Graficznego Dobry Projekt.

Którekolwiek przedsiębiorstwo wybierzesz, pamiętaj, że wizytówka ma przede wszystkim świadczyć o Tobie i Twojej firmie. Zanim zdecydujesz się na druk, przemyśl dokładnie, jak powinna ona wyglądać i jakie treści chciałbyś dzięki niej przekazać potencjalnym kontrahentom.

Punkt odbioru

Szybki kontakt

Studio Graficzne:(+48) 692-908-027

Mail: biuro@studiodobryprojekt.pl

Drukarnia:(+48) 608-516-502

biuro@druk-projekt.pl